nog 12 dagen! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Laurie Peeten - WaarBenJij.nu nog 12 dagen! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Laurie Peeten - WaarBenJij.nu

nog 12 dagen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laurie

18 Augustus 2009 | Nederland, Baarlo

Hayhay

mijn vorige berichtje is alweer lang geleden dus ik zal jullie even bijpraten

Ik heb al volop contact met mijn gastgezin (gehad) en ze zijn super aardig. Ze komen zelfs speciaal voor mij een paar dagen eerder terug van hun eigen vakantie omdat er een misverstand was over de datum dat ik daar aan zou komen, zij dachten namelijk dat ik 1 september pas op de stoep zou staan.

Daarbij is er nog een meisje uit Korea bij mijn gastgezin geplaatst. Ook met haar heb ik al gepraat en ze is super aardig! Dus dat gaat wel gezellig worden :)

Wat is er in de tussentijd nog meer gebeurd, ik heb een middagje opgetrokken met de 9 andere mensen uit Nederland die ook naar Canada gaan, was erg gezellig :) Ook wel fijn, op de heenvlucht zitten we allemaal in hetzelfde vliegtuig.

En ik heb mijn visum aan moeten vragen. Dat was een kleine ramp. Doordat ik namelijk op vakantie was in de tijd dat ik dat eigenlijk zou moeten regelen en opsturen was ik hier een beetje laat mee. Oftewel: ik had het gewoon meteen moeten regelen en dat heb ik niet gedaan.. dus de vorige twee weken waren behoorlijk stressen, met alles in orde maken en snel opsturen zodat ik mijn toekenning van het visum op tijd binnen zou krijgen. Geen idee wat er gebeurd zou zijn als ik dit niet op tijd gekregen zou hebben en dit wil ik denk ik ook niet weten. Maar goed, net lag er dus een envelop in de brievenbus met de toekenning er in!! dus nu staat niks me meer in de weg om te vertrekken! :D

Ohwjawel, mijn koffer moet nog ingepakt worden, ben benieuwd hoe me dat gaat lukken..

xx

  • 19 Augustus 2009 - 15:17

    Heidi:

    haha.. k lees det toch alles is good gekomme:D
    met ut visum enzo.. gelukkig maar:)
    Hiel hiel veul suc6 en plezeer in Cananda.. en zal dig echt goan misse.. ving ut echt zo jammer det k doa zondaag neejt bee ken zien:(.. maarjaa..
    K loat nog wel vaker ein berichtje achter op dien site:)

    KussXx

  • 19 Augustus 2009 - 18:46

    Ellen:

    Tuurlijk gaat het koffer wel lukken, 2x ondergoed, 1x broek (kan 2x gedragen worden 1x keer van binnen en 1x van buiten) 1x shirt, 1x blouse enz........dus geef mij maar die grote koffers maar dan krijg jij onze reistas.......hahaha....of moet ik extra wielen voor de koffer kopen !!!

  • 21 Augustus 2009 - 19:31

    Malindi:


    Zoals je al weet zit ik zelf dan ook al in engeland al voor een weekje nu, en ik beloof het je het wordt echt geweldig.

  • 22 Augustus 2009 - 15:02

    Marijke:

    Whaa Laurie! Nou kump het echt dichtbee allemaol hè! Kei knap van dig en ik weit zeker det het ein super ervaring geit weere!

    Hiel vuul succes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurie

Actief sinds 14 Maart 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 24884

Voorgaande reizen:

12 Mei 2018 - 02 Juni 2018

Vrijwilligerswerk Nepal

16 Januari 2014 - 02 Juni 2014

Exchange Madrid

30 Augustus 2009 - 31 Januari 2010

High School Canada

Landen bezocht: